11/23/2015

It's not about "having" time. It's about making time.


Čas. Neprostorové lineární kontinuum, ve kterém se události stávají v nevratném pořadí. Když ho mám dostatek, miluju sezení na lavičce a pozorování lidí. Příběhy skryté za životem každého jediného člověka. Stačí se dívat a všimnete si malého chlapečka, který poprvé vidí sníh. A má z toho trauma, protože mu něco neznámého padá do očí. Stačí se dívat a všimnete si staršího páru, kde se babička s dědečkem k sobě chovají jako dva puberťáci a vyzařuje z nich štěstí. Stačí se dívat a všimnete si mladého kluka, které mu právě po těžké autonehodě zemřela maminka.

  • A když už jsem u toho času, do maturity zbývají už jen 4 měsíce a 19 dnů.
  • Florentýna právě začala adventní výzvu a já se do ní vrhla po hlavě. Náš byt už vypadá jako Vánoce.
  • A voní jako Vánoce. Ale to především díky nové Celestině a umytým oknům.
  • Jsem zrzka. Sluší mi modrá. Nesluší mi podzimní barvy. Šla jsem si vybrat nové brýle. Pan prodavač mě uviděl a řekl: "Tak to je jednoduché. Vám dám brýle v barvě podzimního listí."
  • Anežce skvěle funguje asociace. Po Víťově výroku: "Ty jsi rychlá jako blesk." Anežka okamžitě reagovala větou: "Koukneme na Flashe?"
  • Odřené, modré koleno a na něm boule. Výmluva? Chytala jsem holuba.
  • Dnes jsem po městě nosila dvoje boty v batohu, abych je mohla dát opravit. Když se mě někdo zeptal, proč je s sebou mám, přesvědčila jsem ho, že nesnáším chodit 4 hodiny ve stejných botách a vše je otázka módy.
  • Anežka má od úterý HIV. A vrací se v pátek. Pozitivní.
  • Naučila jsem se 10 slovíček rusky. A dokážu plynně konverzovat o parku, domě a taxi.
  • Vysvětlit školkovým dětem, proč magnet nedrží na dřevěném stole, je nadlidský úkol. Stejně jako přeplavat oceán nebo být upřímný nebo najít jehlu v kupce sena.
  • Do konce týdne musím naplánovat a rozpočítat adventní kalendář pro 6 lidí. Nejlepší bude zkoumat, kolik má jaká čokoláda čtverečků a dělit šestnáctku šesti.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Používá technologii služby Blogger.
i am a survivor © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.