11/08/2015

If I ever let my head down it will be just to admire my shoes.


Nesnáším otázku "jak se máš?". Je to zabiják času, neupřímná a nečekající odpověď otázka. "Mám se dobře." Řekne každý, i přesto, že nestíhá v práci, vychází mu nedostatečná ve škole a doktoři mají špatnou prognózu. "Nic se neděje, mám se fajn." Odpovídá člověk s úsměvem a doufá, že na něm nikdo nepozná začínající únavový syndrom, problémy s dýcháním a neuklizenou kuchyň.

  • Během týdne se mi povedlo zabalit všechny vánoční dárky, překvapit sama sebe v personalistice, vyrobit katapult a přistávací modul.
  • 855krát jsem zešílela kvůli maturitě a opět se 855krát uklidnila.
  • Přestože má týden kromě víkendu i pět pracovních dní, hraju si na to, že víkend nikdy nekončí a na všechno je dost času (ať žije prokrastinace!).
  • Každý den jsem přišla s myšlenkou o napsání knihy, po průzkumu internetu jsem ale zjistila, že už byla napsaná.
  • Doktoři mi udělali radost se zprávou o zlepšení mého zdravotního stavu, kterou s úsměvem zničila doktorka na ortopedii a její nepovolení chodit.
  • Vybírám si obory, na které se chci hlásit na MU. Vybírám si podle obrázků u jednotlivých fakult. Zatím mě nejvíc přesvědčila fakulta sportovních studií.
  • Mým nejoblíbenějším přístrojem a přístrojem, který mi změnila život, je kalkulačka.
  • Knihovna je skvělé útočiště, pokud nechcete vyskládávat myčku.
  • Stresuje mě, že se k maturitě musím naučit přibližně 480 stránek. A taky že ještě nemám své perfektní šaty.
  • Sabotuje mě telefon, sabotuje mě počítač, ale že začne i tiskárna. To jsem opravdu nečekala.
  • Skvělý systém, jak nezapomenout na žádný úkol a test, je pro mě lístečkový systém. Barevné lepící lístky jsou úžasné. Jen do té doby, než se začnou odlepovat.
  • Snažím se překonávat svoji nelásku k hmyzu. Daří se mi to. Přiblížím se k broukovi. Zkoumám ho. A pak přijde věta: "Pozor, to je ten skákací." A moje snaha mizí z místnosti a já s ní.
  • K podzimu patří kakao. Ke kakau sušenky. K sušenkám čokoláda. K čokoládě marshmallows. K marshmallows oheň. V našem případě svíčka.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Používá technologii služby Blogger.
i am a survivor © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.