10/29/2015

What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?


Uběhlo 10 dnů od mé operace a já se vydala na malý výlet do města. Čekalo mě vytažení stehů a kontrola u doktora. Vše by proběhlo v pořádku, kdyby mě neposlali do špatné ordinace, nepotkala bych špatně naladěnou řidičku tramvaje, můj doktor si nevzal dovolenou a na recepci byla recepční.

  • Za dobu mé neschopnosti chodit jsem se dodívala na všechny seriály, u kterých mi nějaký díl chyběl. Problém nastal, když už mi žádný nezbyl. Co mám jako dělat teď?
  • Poslechla jsem si 2 audioknížky a přidala spoustu nových písniček do mého playlistu. A spolu s nimi otravovala celou rodinu (míněno sestru), protože i oni teď znají nazpaměť spoustu věcí, které nepotřebují.
  • Pro dietu to vůbec není dobré, jak jsem si myslela v minulém článku. Naopak. Pokud máte na něco chuť a někdo vám to donese, nemáte to jak vychodit.
  • Konečně jsem se usmířila se svým králíkem. A ta, ve snaze mi ukázat, jak moc mě miluje, mi zabrala postel a nabídla mi svoji klec ke spaní. Prostě: "Ta postel je teď moje, ty si najdi něco jiného."
  • Polepila jsem své sešity na všechno, aby nikdo nepoznal, že jsou na všechno.
  • Spočítala jsem, kolik známek mi chybí a musím si je doplnit. Není jich moc. Jenom jedna stránka v sešitě.
  • Internet je skvělé místo. Najdete tam všechno. Úplně všechno. Až na moji diagnózu. S tou si neporadil.
  • Vytahování stehů je zábava. Řekla jsem to sestřičce. Ta z toho byla tak v šoku, že mi málem zapomněla ty stehy vytáhnout.
  • Narostly mi svaly.  Na rukách. Hodně. 
  • Ale aspoň si můžu užívat hodně kakaa, barevných listů z tepla a vánočních pohádek o dva měsíce dřív.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Používá technologii služby Blogger.
i am a survivor © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.