10/01/2015

Illness is invisible enemy, but so hard to defeat.

Mé rozhodnutí chodit do školy pravidelně ztroskotalo předminulý týden. Od pátku si užívám volna, nedobrovolného. Nikdy jsem ale nebyla sama doma. Pokaždé byl někdo nemocný se mnou. Během té doby jsem také naučila oceňovat naše doktory a kolikrát žasla nad jejich moudrostí.
  • V pátek přijdete k doktorovi, odcházíte s nachlazením. V pondělí vás pošle na rentgen, na který máte jít v úterý a ve středu konečně dostanete léky.
  • Když jsem doma zavřená je hezky, musím ven, je mráz.
To je asi tak všechno, na co jsem během dvou týdnů zavřená bez lidí, přišla. Inspirace je za zdmi a já trpělivě čekám, až se s ní opět potkám a budu moc o ní zase něco napsat. Jen připomínám, že na miss maturita můžete hlasovat každý týden a připravte své hlasy pro objev roku v soutěži blogerka roku!



Žádné komentáře:

Okomentovat

Používá technologii služby Blogger.
i am a survivor © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.