9/03/2015

Salt in the air. Sand in my hair.

Na poslední čtyři dny jsme se rozhodli jet k moři. Nádherné městečko Saint Georges de Didonne se pyšní 3 km dlouhou pláží, velkým množstvím kempů, čistým a na oceán klidným mořem. Většina turistů byla z Francie nebo Anglie, jednou jsme potkaly i Němce. St Georges ještě není tak známé, aby bylo zaplavené cizinci, ale dost, aby jej pouze letní sezóna uživila.
  • Nejezděte autobusem. My jsme jely. Řidič nás vysadil uprostřed ničeho, 5 km od místa, kde jsme měly být.
  • Nejezděte taxíkem. My jsme jely. Přijel pozdě a účtoval si cestu i na místa, kam pro nás přijel. I přesto, že v autě nikdo nebyl.
  • Za čtyři dny si Anežka stihla sáhnout na velkého, chlupatého pavouka, zašlápnout dvě medúzy, zranit se o mušle a taky ji kousl krab. Stejně se chce vrátit.
  • Všechny kempy jsou na jedné straně města. Na druhé straně jsou domy a obchody.
  • Jeden večer jsme si koupily cukrovou vatu. Malou. Prodavač byl tak zabraný do hovoru s námi, že zapomněl na velikost vaty a my za stejnou cenu dostaly tu největší vatu, kterou jsem kdy viděla.
  • Postavily jsme hrad z písku. Než jsme ho stihly dodělat, spláchly nám ho vlny.
  • Stala se ze mě blondýna, z Anežky bělovláska.
  • První den jsem se nechtěla namočit. Stála jsem jen po kotníky ve vodě. Najednou přišla vlna a odnesla mě o pár metrů dál. Byla jsem úplně mokrá.
  • Každé ráno jsme si šly zaplavat. 200 metrů. Každé ráno jsem stála jen v ručníku na pláži.
  • Anežka stála v moři. Najednou se o délku lýtka zmenšila. Propadla se do bahna.
  • Dítě si chtělo hrát. S jídlem. Nakrmil mě polovinou sušenek z krabičky.
  • Poslední den jsme spolu seděli 1,5 hodiny na nočníku. Povídali si a četli knížky. Pořád se chtěl už rozloučit. 
  • Pláž je hlídaná oddílem hasičů, speciálně vycvičených jako plavčíci. Připomínají Pobřežní hlídku.
  • Nakupovat 31. 8. v malých obchodech je špatný nápad. Většina už je zavřena, protože sezona skončila.






Žádné komentáře:

Okomentovat

Používá technologii služby Blogger.
i am a survivor © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.