9/17/2015

Let's live tonight like fireflies, and one by one light up the sky.

Přestože už jsem fyzicky Francii opustila, neznamená to, že opustím i všechny, kteří si oblíbili mé satirické články. Naštěstí mi obyvatelé milované České republiky poskytují dost materiálu, takže o nápady není nouze. A kdo by přece nechtěl slyšet o zážitcích zrzky s příznaky blondýnovského chování?
  • Maturuju. Maturuju. Maturuju. Maturuju. Maturuju. Maturuju.
  • Hospody, ve kterých to smrdí močí, cigaretovým kouřem, marihuanou, drogami a hraje zde hudba, co není ani hudba, jsou oblíbená útočiště letošních prváků.
  • Páťák, který za školou kouří, se mi nesmazatelně vryl do paměti.
  • V záchvatu sebevědomí a sangvinismu jsem se přihlásila na Miss maturantka 2016
  • Jenom já si můžu zvolit střední školu ekonomického zaměření a vysokou školu zaměření přírodovědného. Nikdo jiný tak šílený není.
  • "O víkendu všichni na houby, " řekla matikářka mé sestry. "Našla jsem plný košík a všechny krásně zdravé." Šli jsme na houby. Donesli jsme jeden košík plný listí a druhý plný žaludů. Jéj.
  • "Na maturitní zkoušku se musíte celý rok soustavně připravovat. Také se jí jen tak pro nic za nic neříká zkouška dospělosti. A my samozřejmě s přípravou nebudeme otálet a začneme hned s látkou. Otevřete si sešity… Nebo ne, zavřete je. Pustíme si film."
  • Napsala jsem slohovku o své oblíbené sestře, i když mám jen jednu. (vím, jsem originální, ale musela jsem to sem napsat)




Žádné komentáře:

Okomentovat

Používá technologii služby Blogger.
i am a survivor © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.