8/06/2015

Do it now. Sometimes "later" becomes "never".


Každý den mě napadla spousta věcí co napsat. Některé z nich jsem si zapamatovala, některé poznamenala do poznámek. Většinu zapomněla. Říkala jsem si, až ve čtvrtek. To stejné se stalo dnes. Zajímavá fakta, která jsem chtěla napsat, přicházela co pět minut. Myšlenka "až ve čtvrtek" se ale držela. Že čtvrtek nastal před 23 hodinami a 5 minutami jsem zjistila právě teď. Postel mě po náročném dni, dlouhém běhu, příjemné sprše a při vidině zítřejšího odpočinku přijala s otevřenou náručí. 
  • Vesnice končí dřív než začíná. Nebo začíná dřív než končí?
  • Nejstrašidelnější věc je noční projížďka autem. Jedete, jedete a zničeho nic dům. 
  • Traktory jsou tu oblíbené. Nejlepší traktor jako schránka.
  • Vysvětlit, co je vlastně guláš, je v angličtině náročné. Přeložit název ještě těžší.
  • Zákon schválnosti funguje skvěle. Umyju-li si vlasy, dítě mi do nich hodí písek.
  • Pavouků je tu hodně. S Hubertem v mém pokoji jsme kamarádi. Překvapil mě ale jeden v zahradě. Nepředstíraný výkřik a útěk způsobily záchvat smíchu u dítěte. Teď chce, abych to předváděla pořád dokola.
  • Po 42 dnech se mi (mně samotné) povedlo dostat dítě do vany. Pomohla jsem si letadlem. Přistálo na vodě a dítě chtělo za ním.
  • Přežila jsem 31. 7.
  • Po večerech se dívám na Mary Poppins. Možná od ní převezmu některé triky pro hlídání dětí. Naučím se lítat. A pořídím si bezednou tašku. Další inspiraci čekám od Nanny McPhee.
  • Polohovací služby v telefonu začínám vypínat. Ve většině aplikacích jsem musela změnit v nastavení zemi z ČR na Francii. Jinak vypovídaly službu.




1 komentář:

  1. Taky jsme to datum přežili a už je líp. :-)
    Nedivím se, že se dítě směje, vypadáš u ječení legračně. :-)

    OdpovědětVymazat

Používá technologii služby Blogger.
i am a survivor © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.