8/14/2015

At midnight, even bad days come to an end.

Když zadáte do googlu vyhledat aupair a najdete si obrázky, vyjedou vám samé usměvavé slečny s usměvavými blonďatými dětmi. Vše je téměř pravdivé, aspoň u mě se s tou blonďatou trefili. S úsměvem až tak moc ne. Ne tenhle týden. Zatímco si všichni stěžují na velká vedra v ČR, my si stěžujeme na velké deště. Počasí, od rána do večera zataženo s občasným pršením, se podepsalo na náladě dětí, nejvíc na tom starším. Slyšet 20x NE během dvou minut nebylo výjimkou, stejně tak jídlo po celé zemi a celém dítěti. A celé Elišce.

  • Výlet do Poitiers byl zdařilý. Tu největší atrakci jsme prošvihli, protože Fanon jdou hodinky o půl hodiny pozadu. Což zjistila až na místě. Ale místo toho jsme navštívili bar. Česká slečna, v oblečení vyrobeném v Číně, navštívila irský bar ve Francii a objednala si americkou CocaColu.*
  • Našla jsem české pivo v hospodě. Pilsner Urquell - 0,25 dcl - 4 Eura.
  • Při nakupování jsem telefonovala s maminkou. Všichni na mě koukali. Zkontrolovala jsem své oblečení, možnost špinavého obličeje a další, ale nic jsem nenašla. Po hodné chvíli mi došlo, že to divné, je jazyk, kterým mluvím. Připadala jsem si jako na červeném koberci.
  • Většinou, když se miminko při pláči uklidní, je to jen proto, aby nabralo sílu k většímu pláči.
  • Dřív k usnutí miminka stačilo zazpívat jednu písničku, teď to musí být celé album.
  • Kousl mě upír. Asi. Otisk zubů říká vše. 
  •  Dnes přijela Anežka a mně konečně začaly prázdniny.
  • Ve chvíli, kdy jsem do Francie přijela já, začalo hrozné horko. Ve chvíli, kdy přijela Anežka, začala ještě větší zima.
  • Občas mě v noci probudí bučení. Zvuk se ozývá z kuchyně. Několikrát jsem tam šla s pocitem, že najdu opravdovou krávu. Naštěstí to je jen mluvicí traktor. Teď k bučení přidal i chrochtání.
  • Zdá se mi o hadech a červech. Lidé kopírují věty z mých článků. V pokoji mám tři pavouky. Za dveřmi spí pes. Ve vedlejším pokoji leží kočka. Chlupy jsou všude. #bestweekever


*zdroj KG. :)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Používá technologii služby Blogger.
i am a survivor © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.