7/11/2015

You don't have to be great to start, but you have to start to be great.

Stěhování tu probíhá jiným způsobem. Nestěhujeme nábytek, nádobí, ani televizi či rádio. Jen své oblečení a věci, které již do vybaveného domu přinesli. Balení je rychlé. Zvládneme během dne a půl zabalit a naskládat všechny krabice do auta, nejdéle trvá úklid domu. Uklízí se totiž jen jednou za celý pobyt a to právě při vystěhování. Umývají se okna, vytírá podlaha, pere povlečení a záclony.

Dopoledne strávené u babičky. Procházka po malé vesničce a návštěva holubníku a oveček.

Na cestu se vyráží po obědě. Hlavně kvůli dětem. Chceme, aby alespoň polovinu čtyřhodinové cesty prospaly. To se naštěstí povedlo, nejen děti, ale i já, jsme v autě usnuly. Po dvou hodinách zastávka na posledním klimatizovaném místě v okolí silnice. Děti jsou rozespalé a nevrlé, všechno, co mají, se jim nelíbí a co nemají, chtějí. Pauza trvá kolem hodiny. Zbytek cesty už není v klidu. Dítě chce každou chvíli zastavit, míjíme několik traktorů, to ho na chvilku uklidní. Nejhorší jsou poslední minuty. Oba křičí jako o život. 

Dům je veliký, zahrada malá. Naštěstí. Pokoj je světlý, s velkým francouzským oknem. Můj první dojem, že zde nejsou pavouci, se ukázal jako mylný. Bohužel. A opět. Našla jsem zatím dva. 

Nejlepší zážitek? Viděla jsem dvoudenní jehňátko.
Nejhorší zážitek? Olízla mě ovce.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Používá technologii služby Blogger.
i am a survivor © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.