7/16/2015

Stop thinking and just let things happen.

Třetí týden utekl rychleji než jsem čekala. Každý den jsem měla spoustu věcí na prací a konečně se dítě naučilo umývat si ruce před jídlem a uklidit hračky, které roztahalo. Objevilo i malý stoleček a dětské nádobíčko. Na programu mám tedy dvě snídaně, dva obědy a dvě večeře. Kvůli velkému vedru se koupe v malé vaničce. Při těchto pravidelných koupelích skončím pravidelně více namočená a více namydlená než on.
Jako vždy, mé poznatky a zážitky.
  • Nemáš-li motorku, jako bys nežil.
  • Všechno se namáčí do všeho. Bagety, sušenky, sýry, máslo do kafe, čaje, džusu, vody.
  • Vyprala jsem si povlečení. Divili se tomu.
  • Dítě se naučilo slovo "paraglidista".
  • Po dlouhé době zase ve správných teniskách. V jiné zemi, v jiném počasí a v jinou denní dobu.
  • 4 km ve Francii = 8 km v České republice.
  • O víkendu jsem byla na výletě a zamával mi motorkář.
  • Rozhovor s dítětem: "Es-tu fatigué?" "Non." "Are you tired?" "Yes." "Jsi unavený?" "Yes."
  • Již ve středu jsem odpracovala povinných 30 hodin.
  • Tolik modřin jsem měla naposledy jako malá.
  • O víkendu jsem byla na výletě. Koupila jsem si točenou zmrzlinu.Trvalo půl hodiny než jsem ji snědla. Rodinná porce, nebo co.
  • Každé ráno si s dítětem sbalíme kufr a jdeme pozorovat traktor na blízké pole. S sebou musíme mít alespoň 6 přesnídávek, náhradní oblečení, jídlo a plínku pro panenku. A samozřejmě panenku a její kočárek.
  • Nejezdí-li traktor, sedíme u silnice, máváme autům a zdravíme náhodné lidi. Všichni se mě ptají, jestli je dítě moje dítě. Asi už nevypadám jako malá.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Používá technologii služby Blogger.
i am a survivor © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.