7/09/2015

Start your day with a dance party.

Dnes přesně 14 dnů. Mé vlasy jsou oranžové, pihy se opět objevily a konečně mám správnou barvu kůže pro make-up, tón porcelain. Ve francouzském jazyce ovládám názvy zvířat, aut, jídla a oblečení. Umím francouzsky mečet, bučet, štěkat a mňoukat. Úspěšně jsem se naučila chytat předměty létající vzduchem. Jakékoli velikosti a jakéhokoli tvaru. Zjistila jsem, že když dítěti něco ukážu, začne to okamžitě opakovat. V mnohem větší míře ("Look, honey, there is a moon daisy. You can pick it and give it to your mum." "Yeah." Utrhnu květinu a chci ji podat dítěti. Dítě zmizelo. "Maman! Les fleurs" Dítě drží v ruce 10 kopretin a záhonek zeje prázdnotou.). A je toho ještě víc.

  • Hezcí kluci jsou jenom jako číšníci v restauracích.
  • To, že bydlím hodně daleko od ostatních a náš dům stojí hodně daleko od ostatních, neznamená, že se na naší zahradě občas neobjeví kluk na motorce. Zničeho nic.
  • Každý den jsem od čokolády. Pokud do mě nevrazí mé dítě, narazí do mě cizí.
  • Všichni jezdí Renaultem.
  • Francouzi si myslí, že Francie je dobrá jenom na dovolenou.
  • Zrzky nejsou Francouzky. Ani jedna.
  • Nejvtipnější situace nastala, když Angličané doporučovali Francouzům pekárnu, kde dělají nejlepší bagety.
  • Slečny ve věku 13-19 let nosí jedině "le style d'américain".
  • Když máte v pokoji vedro, je to pravděpodobně tím, že jste omylem zapnuli topení.
  • Francouzi neuklízí. Jenom když se stěhují. Já uklízím. Uklidila jsem svůj pokoj a on změnil barvu. Doslova
  • Mezi 14:00 a 15:00 všichni chodí spát. Spí se aspoň dvě hodiny.
  • Našla jsem hodně pavučin a pavouků. Nejvíce mě ale překvapila pavučina s živým pavoukem v troubě (!!) (od této chvíle nejím nic pečeného) a pod všemi židlemi. Tak velkého pavouka jsem snad nikdy neviděla.
  • Dítě miluje traktory. Traktory mají vozík. Na vozík se nakládá listí. Nejstrašidelnější slovo je "tout".
  • Jsem divná. Radost mám, když dítě místo mě, kousne samo sebe. Dnes 3x za sebou. Yes!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Používá technologii služby Blogger.
i am a survivor © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.