7/04/2015

Of this be sure: You do not find the happy life… You make it.

V pátek 26.6. jsem odletěla na dva měsíce pracovat jako au-pair ve Francii. Jsem tu už týden a během něj jsem zjistila několik zajímavých informací a zvládla pár zajímavých věcí.

  • Nikdy nenajdete to, co hledáte. Najdete to až ve chvíli, kdy to není potřeba.
  • Za jídlo v pěkné restauraci zaplatíte stejně, jako za letenku z Bordeaux do České republiky.
  • Každý má psa nebo kočku nebo ovce nebo koně nebo krávy.
  • Usmívám-li se a každého zdravím, všichni si myslí, že jsem Francouzka. Když začnu mluvit anglicky, vyjádří svůj upřímný údiv, že pocházím z jiné země. Hned se ptají jestli z Anglie.
  • Nikdo neslyšel o České republice, všichni ale o Praze a o slavném Carl's Bridge. Jen nevědí, že je to v ČR.
  • Pokud už najdete někoho, kdo ČR zná, myslí si, že je součástí Německa nebo Slovenska a platí se zde Eury.
  • Pokud si chcete někam sednou, zastavte se a sedněte si. Všichni to tak dělají.
  • Staré francouzské vlaky jsou 100x lepší než nové české.
  • Zatím jsem našla jen jednu břízu.
  • Omylem jsem naučila děti české citoslovce. Asi to budou jediní Francouzi, kteří umí říkat h.
  • Největší radost mám z toho, že nikdo nerozumí češtině, tedy ani tomu, co říkám.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Používá technologii služby Blogger.
i am a survivor © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.