7/23/2015

If you're reading this that means you're alive. Do you need a better reason to smile?

Znáte ten pocit, těsně před tím než usnete? Ve chvílích absolutního vyčerpání ta neuvěřitelná únava a ve chvílích krásně stráveného dne ta spokojenost? Můj týden byl krásným příkladem prvního případu. Děti jsou sice krásná věc, ale ani jeden z nich neumí ještě mluvit, tak je na mně, abych hádala, co chtějí říci. V češtině je to těžké, zkuste si to francouzsky.

  • Když miminko pláče, zpívá se mu. Uklidní se jen tehdy, zpívám-li mu Tři kříže.
  • Čaj s kostkou čokolády je oproti všemu očekávání opravdu dobrý.
  • Venčení psa probíhá zásadně v autě. Pes běží venku a vy sedíte v pohodlném a klimatizovaném autě.
  • Stala se ze mě uspávačka dětí. Dítě, které chovám do pěti minut usne. 
  • Na každém rohu najdete automat na kondomy.
  • Už jsem si taky pořídila ten slavný kalendář, ve kterém máte zakroužkované jedno datum a škrtáte dny, které zbývají.
  • Díky Flo a její zelenině z trouby jsem za výbornou kuchařku.
  • Večer jsem vždy koukala na velkou oranžovou kouli zakrytou stromem, která mi zářila za oknem. Pořád jsem přemýšlela, co to asi může být. Myslela jsem, že třeba lampa. Bylo mi ale divné, že kolem 22:00 zhasne. Po týdnu jsem zjistila, že mám okna na západ. A že je to slunce.
  • Neznám hezčí pohled než miminko, které se usmívá ze spánku. Zvlášť když vám usnulo v náručí.
  • V zábavním parku mají akvária. Abyste si je mohli prohlédnou, musíte si obléknout plavky, vzít potápěcí výzbroj a jít si zaplavat do bazénu. Akvária jsou totiž umístěna pod vodou. Logika.




1 komentář:

  1. Stejně jsi nejlepší! :-) Mám tě ráda a těším se na tebe.

    OdpovědětVymazat

Používá technologii služby Blogger.
i am a survivor © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.