7/04/2015

Dream. Believe. Achieve.

Dnes jsem navštívila nádherné městečko Sarlat. Sarlat má zrekonstruované středověké centrum, pořádají se zde pravidelně trhy a v blízkosti je hned několik nádherných hradů. Můžete navštívit středověký zámeček přímo v centru, středověkou restauraci a pokud máte štěstí, potkáte i nějakého rytíře. Jsou zde terasy, ze kterých máte výhled na celé město, také deset metrů vysoké dveře, za kterými se skrývá pekařství a vinařství. V informačním centru dostanete mapu a jdete-li přesně podle návodu, najdete také pár starých hotelů, kostelů a zahrad.

Ve městě jsem strávila 6,35 hodin. A toto jsou mé zážitky a dojmy.
  • Zeptáte-li se na zajímavé turistické cíle v informační centru, ukáží vám několik blízkých vesniček. Zeptáte-li se přímo na jejich město, nevědí, co odpovědět.
  • Vstupné do zámku místní šlechty stojí stejně jako jízdenka z Le Buissonu do Sarlatu.
  • Chcete-li si dát pizzu, musíte přes celé město, protože ve městě je jen jedna pizzerie a přesně na druhé straně, než ty nejzajímavější památky.
  • Máte na výběr z 50 druhů zmrzliny. Kopeček je tak velký, aby zaplnil celý kornoutek.
  • Pití si můžete koupit jen v zelenině nebo v bio obchodě.
  • Na každém rohu vám prodají paštiku z kachních jater, kachny a klobásky.
  • V parku se hraje na kytaru.
  • V parku chodí kluci bez triček. Skvělé místo na odpočinek.. snad jen kdyby měli co ukázat - o posilování asi nikdy neslyšeli.
  • Největší strach jsem měla, že se tu ztratím. Po té, co jsem každou uličkou prošla pětkrát, protože jsem si myslela, že jsem tu ještě nebyla, jsem to vzdala. Avšak už bylo pozdě. Teď se tu vyznám skoro jako doma.
  • Když jsem šla na nádraží, myslela jsem, že jdu špatně. Nepamatovala jsem si totiž Lidl, který tu stál. Později se ukázalo, že jsem si toho velkého žluto-modrého obchodu prostě jen nevšimla.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Používá technologii služby Blogger.
i am a survivor © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.