7/30/2015

August is like the Sunday of Summer.


Nevím, co je horší. Vědět kolik dnů ještě zbývá nebo jen tápat v paměti kolikátého vlastně je. Zítra to bude jen měsíc ke konci mého pobytu a já nevím, jestli se mám těšit či být smutná. Naštěstí poslední dva týdny budu mít volné a budu je moc využít k cestování a návštěvě památek. Takže hurá k moři. A do Futoroscopu.
  • Abych si odpočinula, začala jsem plet zahrádku. Vypadá to krásně. Jen doufám, že jsem neupravila plevel a úspěšně nevytrhala květiny.
  • K dítěti musím mít přístup jako k Tabitě (králík). Chci-li, aby si nehrál v mém pokoji o víkendech, nesmím ho sem pustit vůbec. Nerozumí, proč jeden den může a proč druhý ne. Tento přístup se osvědčil. 
  • Občas si koupíme bagetu v automatu na bagety.
  • Polívka se jí jen v zimě. Celý týden jsme měli ale 23° C. Takže jsme měli polívku.
  • Dva dny v kuse pršelo. Všichni měli depresi. Já se cítila jako doma.
  • Seděli jsme, jako každé ráno, s dítětem u silnice. Jel kolem pošťák, zamávali jsme mu. Zastavil a začal si s námi povídat. Vůbec mu nevadilo, že mu nerozumím ani slovo.
  • Dítěti se líbí má ranní rutina. Pomalu se učí jak používat Ranní masku a Havlíkův přírodní zázrak. Asi budou muset rozšířit prodej i do Francie.
  • Vysála jsem si v pokoji. O pět minut a jeden den později přišlo dítě s jídlem, které rozdrobilo po celé podlaze. Úspěšně.
  • Dítě rádo uklízí. Zametli jsme silnici tak, že by se z ní dalo jíst.
  • Rodinu jsem naučila český překlad jejich jmen. Samé Š. Nejde jim to vysvětlit.
  • Slovo paraglidista dítě používá v praxi. Naposledy včera. "Maman, deux paraglidista."
  • Aby se rozvíjel jeho talent, naučila jsem ho i další slova - parašutista a polyvinylchlorid.


1 komentář:

  1. Polyvinylchlorid je nejlepší.
    Ještě ho nauč Popokatepetl a nejkulaťoulinkatější. Případně rebarbora.

    OdpovědětVymazat

Používá technologii služby Blogger.
i am a survivor © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.